Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Romhalom

2011.12.19. 19:58 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Hát ez a mai edzés egy fos volt... Pedig nem is értem, még egész jól voltam odafele. Bevettem szépen a kis kreatinomat. Aztán elkezdtem aggódni, hogy jajj, nem hoztam hosszú zoknit a bringához (mert ugye reggel gyalog mentem), majd a kényszer ugye ötleteket szül és rá kellett jönnöm, hogy össze lehet húzni a gatyám szárát a bokájánál. Jól össze is húztam. Aztán útközben gondolkodtam és rájöttem, hogy "de hiszen hosszú zokni van rajtam"... tudom, nagyon érdekes sztori ez, de talán már itt sejteni lehetett, hogy nem vagyok a toppon.

Természetesen elkéstem, mert miért is ne. Ha öt perccel később indulok, nem jól jönnek ki a lámpák és elkések... Csabi tartott ma spinninget. Kb. öt perc után éreztem, hogy valami rettenet ki vagyok merülve. Abszolút nem volt kedvem az egészhez. A hegyeket végigcsináltam rendesen, végig kiállva, azokat imádom, de a síkoktól meg a 100 feletti zenéktől kikészülök és most is ezek mentek. Amikor mondjuk fejben jól vagyok, akkor könnyebben viselem a síkokat, de most egyáltalán nem megy.

Talán közrejátszott az is, hogy tegnap egy rendkívül fos lábedzés sikerült olyan durvára, hogy nagyon kemény izomlázam lett mára. Mentünk ugyanis edzeni és lábtolózni akartam. Már napok óta készülgettem rá fejben, hogy mennyivel, hogyan stb. És odamentem és javítás alatt volt a gép. Na ezen úgy megsértődtem, hogy nem voltam hajlandó keményet lábazni... Hát ehhez képest... Guggoltam keretben 70 kg-val 3x10-et. Azért keretben, mert hisztis voltam és azért akartam lábtolózni, hogy most ne kelljen guggolnom és nem is akartam. Úgyhogy ez lett az alternatíva. De érdekes amúgy, hogy azt mondják a keret jobb a derekamnak. Én meg pont azt éreztem, hogy baromira feszült a derekam és nem is nagyon akartam túlerőltetni. Viszont éreztem azt is, hogy a combikámat is jól átdolgozza. Feszítőzni nem tudtam, mert ott volt 3 srác, akik konkrétan a teljes lábedzésem alatt ott vergődtek... Ha feszítő nincs, akkor hajlító sincs és punktum. Úgyhogy ezután jött a padra lépés 20 kg-val a nyakamban, úgy, hogy 10 a jobb lábbal, 10 a bal lábbal. Ez jó kis döglesztő, majd a jól megszokott közutálatnak örvendő, ám leghasznosabb lábgyakorlat, a sétálós kitörés. 2 db 18 kg-s súlyzóval 3x30 lépés. Gyűlölöm és szeretem is egyben. Neki köszönhetem a jó kis kerek seggemet, de mértem végig, ez alatt frankón 185 felé kóricált a pulzusom. Éjszaka mikor felébredtem, meg is mozgattam a lábaimat, hogy minden oké-e és szomorúan állapítottam meg, hogy semmi jele izomláznak és megint 1 órát elpocsékoltam. Ja amúgy has meg vádli is volt a végén természetesen. Na de aztán reggel felébredtem és konkrétan alig bírtam kicsoszogni a wc-ig, és nem a szokásos helyen volt nagyon izomlázam, hanem sokkal inkább popsi részen meg combnál elöl. Rá is jöttem amúgy, hogy a sétálós kitörés a titka a szépen definiált szabóizmoknak. Kajak pontosan érzem, hogy az dolgozik a legjobban közben:) Nem is értem amúgy, miért beszélek az izomlázamról múlt időben, mert most is pontosan ugyanott van és ugyanúgy nem hagy járni...

Na, lejárt a mosás, úgyhogy még kiteregetek, aztán kitalálok még valamit, hogy ne kelljen nekiállnom az anatómiának... ;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr643476439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása