Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Új perszonál beszt!

2012.04.19. 19:55 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Szokásosan indult a lábnap: "ma szétszakítom a termet". Ez volt reggel. Előző este egy óra spinning itthon. Délelőtt már persze elkezdtek fájni az ízületeim, aztán az egész lábam, mindenem. Délben kezdtem nyilvánosan hisztériázni és úgy érezni, hogy ma nem vagyok jól, nem lesz ebből lábazás... Aztán a shop.builder facebook oldalán láttam valami plakátot, hogy ne rinyálj, mert ki kíváncsi erre... legalábbis ez a benyomás maradt meg bennem. Úgyhogy arra gondoltam, ismételten, hogy egy óra... túl kell élni. Ha nem megy, hát nem megy. Bár Colos mondta amúgy, hogy úgyis jobb lesz...

Megláttam a guggolóállványt és foglalt volt a külső és belső része is. Mindkettő beüzemelhető külön-külön. Belül egy pálcika alkarozott üres rúddal. Na ettől úgy kiakadtam, hogy magamba fojtva a bánatomat megálltam az állvány előtt és miután nem jött ki hang a fejemből, csak álltam és néztem, hogy ezt nem hiszem el... A külső részén egy csaj nyomott vállból szintén üres rúddal. Sráctól megkérdeztem, meddig bohóckodik még ott, ahol egyáltalán nem kéne. Természetesen akkor kezdte és még 4 sorozata volt. Rögtön gondoltam, hogy erre nagyon kíváncsi leszek mert az első sorozattól is láthatóan majd befosott, de ha ő mondja... Elmentem bringázni, hogy bemelegedjen a térdem, mert tényleg fájt egész nap. Vettem is egy Arthro Guard Gold-ot gyorsan... Szóval 5 perc bringa után gyanús volt hogy nem a pihenőidejét tölti, mert ahhoz azért ez sok... Úgyhogy úgy döntöttem, befejezte, én pedig elkezdem... Ment. 40 kg, 50 kg, 60 kg. Gond nélkül 15-15. Felraktam 70-re. 15. Na már ez nagyon tetszett, mert ennyi még nem ment a 70-be sose, bár múlt héten éreztem, hogy ment volna, csak betojtam és nem mertem.... Felraktam 80-ra... Kb. másfél évvel ezelőtt egy Creatine ph-x kúra végén raktam fel életemben egyszer 80-ra. Akkor 8 ment bele. Előtte szaladgáltam mint pók a falon - emlékszem - mert nem találtam egy értelmes alakot, aki mögém állhatna és nem emeli helyettem a súlyt... Úgyhogy egyedül guggoltam bele, de megmaradt az a félelem érzés...Utána ment egyre szarabbul...

Most nézegettem a rúd mindkét oldalán a 3 db 10-es tárcsát... és az járt az eszemben, amit Penkó Gabi mondott: meg kell csinálni és kész. Vagy valami ilyesmi, de a lényege ez volt. Nem parázni kell, hanem beleguggolni oszt cső... Elhatároztam, hogy 10 lesz. És annyi lett. Az utsó kettő mondjuk nem volt a nagykönyvben megírt csodálatos végrehajtási mód, kicsit már előre hajoltam, de megvolt:)

A vicces amúgy az volt, hogy én rosszul vagyok mindenféle csontkattogtatástól, ropogtatástól stb. Most a 60 kg-s guggolásnál lettem figyelmes valami kopogó hangra. És fura volt, hogy mindig amikor lementem, a felfelé indulás előtt valaki kopogott... Aztán rájöttem, hogy a jobb térdem az. És mi történt? Nem lettem rosszul... azt mondta bennem a hang, hogy "rohadj te meg, szarok rád...kattogj".

A 80 kg-s guggolás után is fájdogált a térdem és megbeszéltem magammal, hogy ma nem kell sétálós kitörnöm. Semmi kedvem nem volt hozzá... Megcsináltam 5 sorozat combfeszítőt, aztán volt felhúzás is, de ott a harmadik sorozatnál tiltakozni kezdett a derekam, gondoltam folytassuk lábtolóval. De ott is fájt és már nagyon fáradt is voltam, úgyhogy maradt némi padra lépkedés hassal meg vádlival... Az egyik bohóc folyton kitúrt az összes hasgépről, úgyhogy már kínomban ugyanazon a gépen csináltam öt sorozatot...

Másnap, vagyis ma suli volt Győrben, 2 zh-val... Remek éjszakám volt... Kb óránként ébredtem fel, mert azt álmodtam hogy csörög a vekker... És persze ilyenkor mindig meg kell nézni hogy hány óra van, mert nem tudom, hogy most tényleg csörgött és kinyomtam, vagy csak álmodtam. Így aludtam fél 5-ig, aztán usgyi...

A zh-król nem is mesélek... Vicc ez a suli... Most kipróbálom, milyen lesz az átlagom, ha nem tanulok semmit...

Jóccakát

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr364461723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása