Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Jelentés máról

2012.03.11. 21:37 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Jelentem, egyetlen dolgot kaptam a kulcscsonttörésemtől. Most már nem csak a bal csípőm és a térdem fáj, hanem a jobb vállam is. Egy ideje totál stagnál és nem lesz jobb sem akkor, ha mozgatom, sem akkor, ha nem mozgatom. A bringázást sem szereti, különösen hátizsákkal. Nem elviselhetetlen amúgy a fájdalom, csak szinte állandó. Van olyan, hogy egyszerűen csak lóg a karom, mert nincs hova tenni és pl. utazom. Ilyenkor már ettől is fáj és ha megmozgatom, akkor még jobban. Vannak még mozdulatok, amik nem is mennek, de azért már nagyjából működik. Váll és hátedzések után meg aztán rákezd rendesen. Biztos nem kéne, csak azért mégis ki gondolta komolyan, hogy én majd 3 hónapot kihagyok? Mondjuk mellezni abszolút nem tudok.

Amióta bringával járok, nem lett veszélytelenebb az élet. Hiába vagyok én amúgy óvatos bringás és nem is közlekedek őrült módjára, egyszerűen a balfasz autósok veszélye ellen nem tudok mit tenni. Elhiszem, hogy sok idióta bringás van, de hogy az autósok nagy része nem ismeri a kreszt, arra is a nyakamat tenném. Naponta van olyan szituáció, hogy akármi is lehetne belőle és jobbára azért úszom meg, mert gondolkodom és inkább óvatos vagyok, minthogy belemenjek kérdéses szitukba. Múltkor pl. békésen kerekeztem, jobbomon parkoló autókkal, amikor bal oldalon elkezdett lassítani mellettem egy autó, majd úgy gondolta, nem várja meg amíg elslisszanok, megelőzött, majd behúzta jobbra a kormányt, hogy ő most akkor leparkol. Nagyjából a felénél voltam a kocsinak, amikor elkezdett jobbra húzni. Az ilyen vajon mit gondol ilyenkor? Hogy majd balról kikerülöm rövid tolatás után? Vagy úgy érezte, hogy jobbra kisív az elsőbbséget élvez? Nem is értem. És  aztán benéztem az ablakon és egy nyomorék picsa ült benne, kapucniban. Mert azért az fontos a vezetéshez, hogy lehetőleg semerre se lássunk ki...

Jókat edzek amúgy, szép magas ismétlésszámokkal, kardiózok is szinte minden nap. Mellezni nem tudok. ennyi. Ma laza kis kétórás edzést dobtam, miután Horváth Zsuzsival forgattunk egy edző videót. Úgy volt, hogy Gyulay Rebekával is forgatunk szombaton, de az nem jött össze, mert elbénáztam:) De mindegy, el is akarom felejteni. Pénteken pedig Szabó Melindával, az Arnold Classic abszolút győztes fitness versenyzőjével készítettem interjút. Egy tündéri csaj amúgy, nagyon kellemes meglepetés volt, mert olyan természetes és kedves:)  Örülök, hogy találkozhattam vele, mert nagyon sokra tartom a tehetségét és a sikereit, és nagyon remélem, hogy profiként is agyonveri a világot minél előbb:)

Na, ma edzés után megvolt a szauna, utána szolárium, aztán hazakerekezés, kaja, sütöttem husit padlizsánnal meg cukkinivel és most jöhet az alvás, hogy reggel spinningeljek egyet:)

jah elkezdtem tanulni az anatómiát... brutál... még csak a koponya csontokat néztem át, de ez az egy lecke egy egész féléves tantárgynak is elmenne...pffffff

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr434310493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása