Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Jégenbringa

2011.12.22. 20:10 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Amíg anatómia előtt egy jó háromnegyed óráig elszürcsölgetem a kis koffeinmentesemet, gondoltam, írok néhány sort az elmúlt két napról, amíg nem jelentkeztem.

Jelentem a tegnapi edzés technikai okokból elmaradt, amit utálok, de ez van. A Jézuskának dolga akadt, így én mentem még beszerezni egy-két holmit. Elkerekeztem a Tuskóig, ahova Mackó odajött kocsival és elhozta nekem a szajrét a kuckómba. Úgyhogy most már megvan minden süti alapanyag, lesz kókuszkocka, mézeskalács és gesztenyegolyó. Meg persze magamnak vettem egy két lájtos lótúrót, hogy abból kreáljak valami borzadványt és ne cukrot zabáljak három napig... Ez a Tuskóhoz elkerekezés amúgy érdekes volt, életem első jégen bringázása. Pont estére kajak minden lefagyott. Én először csak azt láttam, hogy bénán toporognak az emberek a hiperultrabazaltköves úton a Plaza mögött, amerre csámborogtam. Aztán a lámpák alatt már láttam, hogy "hű de fényes az út". Aztán amikor meg akartam állni, leraktam volna a lábam,de csúszott tovább. Ekkor már halvány sejtésem volt arról, hogy tán nem ártana óvatosabban közlekedni. Amúgy nincs ezzel semmi gond, ha nem lejt oldalra az út, simán lehet bringával közlekedni a csúszóson. És ma reggel pl. töszmörögtem ugyanitt szép okosan, óvatosan, majd elhúzott mellettem egy kétcenti széles gumis versenybringás srác. Na mondom, erről ennyit...

Szóval eltuskóztam az estét, utána már irány haza tanulni. Olvastam kicsit a Mozgásprogramok ... vagy valami hasonló című tantárgy anyagát, majd asszem már tízkor úgy eldőltem, mint a krumpliszsák. Reggel aztán gőzerővel sporttöri, ment is, most meg vár az anatómia.

Volt egy remek váll-mell-tricepsz edzésem. Szokás szerint pulzusméréssel. Nem igazán tudom, mit csinálhattam, de ahányszor odanéztem rá, 100 alatt volt... Éreztem is, hogy nem pörgök mint a búgócsiga. Van egy ilyen hülye elvem, hogy 400 kalória alatt nem hagyom ott a termet. Most jól beszopattam magam legalább, mert egy óra után is valahol 250körül tartottam. Szerintem ilyen gyengén még sose álltam... Így aztán irány a taposó 20 percre, hogy meglegyen a 400. Vállra ma nyomtam gépen vállból, aztán oldalamelés és döntött törzsű. Igazából akartam még állig húzni, de elfelejtettem, mert hülye vagyok. Aztán mellre nyomtam döntött padon fekve, meg tárogattam. Mellel nem szoktam sokat szöszölni, nem annyira érdekel... Tricepszre meg csináltam homlokra engedést súlyzóval kalapácsfogásban meg csigás letolást oszt cső. Jött még egy kis hasika, majd a taposó.

Holnap két spinning van tervben, remélem nem felejtek el két ruhát vinni, mert akkor odafagyok szünetben. Ma konkrétan bugyit nem vittem, és mostanában ezt elsütöttem már párszor... Alapvetően nem is gond, mert olyan sokat nem oszt az az öt négyzetcentis felület, csak kellemetlen közben tudni, hogy a gatyám cipzárja mellett van valahol egy lyuk, amit még nem volt időm megoperálni... :)

Na, megyek tanulni egy kis anatómiát, mert 10-kor úgyis totál kidőlök:S

Dávid oldalán mindig fedezek fel magamról új képet:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr503489258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása