Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Lábedzés teljes gőzzel

2012.03.05. 21:38 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Bizony sikerült egy brutál jót lábaznom. Múlt héten sem volt piskóta, de szépen jön vissza az erőm és a teherbírásom is. Nem hajszolom a súlyokat, az érzés a lényeg és az nagyszerű volt. Ittam egy adag Shotgun-t, amitől frankón bedurrant a combom már az edzőteremhez bicajozás közben... pedig még az életben nem éreztem semmilyen nitroxot:D

A mai lábedzés egész pontosan 600 kalóriámba telt.

- volt 5 sorozat 15 ismétléses guggolás rúddal, 40 kg-val, 50,50 és 55 kg-val... szépen haladok felfelé és a vállam is bírja, nem fáj:)

- volt 4 sorozat sétálós kitörés 4x30 lépés 2 db 8 kg-s súlyzóval. ezt legközelebb emelem, jól ment nagyon

- volt 4 sorozat combfeszítő 1x20 és 3x15 ismétlés, ezt is nagyon jól éreztem, a súlyra már nem emlékszem, asszem talán 40 kg volt a 20 ismétlés és valahol 60 körül a 15...

- 4 sorozat merevlábú felhúzás 40 kg-val 15 ismétlés

- 4 sorozat harangozás (30 ismétlés) és vádli (20 ismétlés) szuperszettben.

Jó volt na!(katt)

ezt nem hiszem el. itt még volt olyan két oldal szöveg és MEGINT eltűnt. kezd rohadtul elegem lenni a blog.hu-ból komolyan mondom... kurvára utálok újraírni szöveget, mert elsőre van mögötte igazán hangulat. Másodszorra már kényszer írni és baromira nincs is kedvem pedig tök szívesen meséltem el, amik eddig történtek velem...

olyan rohadtul kiábrándító...

de azért leírom még egyszer, mert ma szülinapom van és annyira drágák vagytok, hogy ilyen sokan felköszöntöttetek, nagyon jól esett! Mert amúgy én egy tök utálatos és undok dög vagyok, szerencsére kevesen ismernek ilyen jól, mint ahogy én magamat:D

köcsög blog.hu folyton kiírja hogy automatikus mentés, persze közben szar se történik...

 szóval rendkívül fosul indult a napom ma reggel. alig bírtam felkelni. két hete nem bírom magam kialudni, mert este nem bírok elaludni, reggel meg hatkor felkelek... és akkor már inkább bringázok vagy taposok egyet, mert most mit csináljak hétig... így aztán kimerültem és jött még ehhez a múlthét pénteki suli, amikor fél négykor keltem és este 10 után értem haza. aztán tegnap Fehérváron voltam. utazgatás. vagyis nem tudok inni napközben. így aztán másnapra jól bevizesedek... ami most nagyrészt a szemhéjamon volt. úgy negyven liter. ettől aztán nem tudtam a szememet nagyon kinyitni és volt még fél órám összeszedni magam.

Valahogy sikerült...

Felvettem a hátizsákot, rá a laptopot, ami oldalt lógott. Így az igazi bringázni. Kicibáltam a bringát, bezártam az ajtót, aztán kicibáltam a lift elé, bezártam a rácsot. Liftbe berak, bepasszírozódok, lent ugyanez ki, lecibálom a lépcsőn, elindulok. Rájövök, hogy nincs nálam a zár. Szóval ugyanez vissza: lépcső, lifbe be, liftből ki, rács, ajtó, nyakamba a lezáró, majd még egyszer lefelé. Élveztem nagyon:S:S Főleg, amikor folyni kezdett az orrom. Ja az edzőcipő nem fért a táskába, úgyhogy az elejére csatoltam. Ami ugye himbálódzik jobbra-balra és rángat... Folyik az orr, táska levesz...(mert miért is lenne a zsebemben,amikor kell) Levenne, ugyanis a cipő beakad a nyeregbe, laptop előre esik persze, szokás szerint elönt az ideg... Ráadásul nem vittem kesztyűt és sapit, úgyhogy szétfagytam...

 De aztán jött ez a sok szülinapi jókívánság és szép lett a nap. Amit aztán persze az esti lábedzés és a Mackóval megünnepelt 4. évfordulónk koronázott.Elmentünk edzés után kávézni a kedvenc kávézónkba. Persze ez sem ment simán, mert az első cappuccinokat a takarító csaj szépen kiborította, úgyhogy kaptunk másikat:) De ezt leszámítva csudijó volt:)

Szülinapomra kis besegítéssel vettem egy spinning bringát:) Úgyhogy a kisszoba lett a "sportszoba". Már vettem bele kis szekrénykét is, ahova a tápokat fogom rakni és rajta lesz a rádió, amiből majd a spinninges zenék fognak szólni!

Az utcai bringát pedig Mackótól kaptam és imádom:)

na most már tényleg megyek pihenni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr124291475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása