Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Lépjünk tovább...

2012.01.22. 18:50 | Fit Picipoci | 1 komment

Ma egy igazi kretén idióta balfasz nő járt a teremben. Az a fajta, akit felrúgnál az égig... Mindenki békésen kardiózik, kb. 10-en voltunk ezen a részen, minden ablak bukóra nyitva, kellemes idő, pont jó. Erre belibben ez az idióta gügyenő és elkezdi az összes ablakot becsukogatni. Párom ment utána, nyitogatta ki, aztán én is kinyitottam a számat és még ez a picsa ugatott, hogy nem akar tüdőgyulladást kapni... Előttem a srác a bringán is beszólt, hogy tán fel kéne öltözni ha fázik, mert itt mindenkinek pont jó úgy, ahogy van... Erre ribike ellibbent a legmesszebb lévő futógéphez, ami mellett közvetlenül mellesleg nyitva maradt az ablak, de ez nem zavarta, főleg azért nem, mert kerek egy perc múlva leszállt és ment a gépekhez. Komolyan, mégis mit képzelnek magukról az ilyen idióták???

Szóval járogatok terembe. Holnaptól rendszeresen. Lementek a vizsgák, sikeresen átverekedtem magam minden tantárgyból, végül is 4,65-ös átlag... na jó, elégedett vagyok:)

A teremben eddig lábazgattam vicceseket, lábtolóztam, max 100 kg-val, mert afölött már fájogat a nyakamnál. Feszítő, hajlító, közelítő, távolító, padra lépés stb. Ezek mentek, plussz a háttámlás bringa. Ma már megpróbáltam a bicepszet, üres rúddal, 3x20-at. Fájogatott a lapockám, meg bénán tartottam magam, de egész jól ment. Volt tricepsz is, csigás letolás, az egyáltalán nem fájt, de nagyon kicsi súly volt rajta, nem is éreztem. Igazából kíváncsi voltam, hogy a mozdulat maga mennyire megy. Csináltam hipernyújtást is, az is csak kicsit fájt, úgyhogy ment a 3x20, a végén pedig fél óra taposás. Szuperjól éreztem magam.

Végre van időm drága Mackómra, aki annyit de annyit segít nekem:) Meg nemcsak időm van, de most már legalább mozogni is tudok. Át is tudom ölelni, bár megszorítani annyira nem:(  Most pl. istenien kimasszírozta a nyakamat, ami folyton beáll reggelre. És olyan frankón rendbe rakja, hogy egy-két napig simán jó és nem fáj:)

Most januártól, ezt nem is mondtam, újra a BioTechnél dolgozok és nagyon élvezem:) Én csinálom a Facebook oldalakat, pátyolgatom a versenyzőket, írom a YourBody-t stbstb. Most hétvégén pl Nagy Ákossal forgattunk. Hihetetlen hol edzenek, de a hangulat nagyon jó volt:)) Jövőhéten Ádám vág belőle filmeket, és dobom is fel netre.

Lassan neki kéne esni komolyabban ennek a diéta kérdésnek:SS

na most megyek olvasni, végre van időm és nem tankönyveket kell bújnom:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr613714846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyho · http://en0ugh.blog.hu/ 2012.07.26. 10:56:47

Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;)
süti beállítások módosítása