Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Újra bringán

2012.02.27. 20:37 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Ma pontosan 2 hónapja ütöttek el, miközben a bringaúton békésen igyekeztem edzésre. Eltört a kulcscsontom, ahogy arról már írtam. Gyógyulgatok. Abbahagytam a gyógytornát, mert baromi sok időt elvett és szerintem én is át tudom úgy mozgatni a vállamat, ahogy a kórházban. A gyakorlatokat már megjegyeztem, bár igazából már jobban szeretem rendesen átgyúrni. Fáj még mindig, de napról napra egyre több dolgot próbálok vele és azt kell mondanom, megyeget, ha még csak óvatosan is...

Azt hiszem, az elvárásaimnál sokkal jobban gyógyulok és hihetetlen számomra, de ez a szünet olyan motivációval töltött el, hogy elképesztő! Nagyon élvezem az edzéseket, van erőm és kedvem hozzá és vágyom rá. Vágyom a mozgásra, legyen az akár melóba kerekezés, reggel taposás itthon, vagy délután az edzés. Mindegy mi, imádom!

Bár még egy hét van a 30. szülinapomig, már most hétvégén megkaptam az ajándékomat a Páromtól. Mégpedig egy csodálatos bringát. Mackó azt mondta, a régit nem akarta megcsináltatni, mert az "bántott" engem. Úgyhogy vett nekem egy újat. Elképesztő a bringa:) Aluvázas, teleszkópos, csodaszép, teljesen csendes, kényelmes, imádom:) Ma mentem először melózni vele, aztán edzésre és haza. A világítás a régiről lett átrakva, de már akkor is elvakított mindenkit. Ennél már csak a reflektor erősebb...

Az edzés szépen lassan fokozódik. Bár súlyzós edzést még nem nagyon kéne, a doki azt mondta, hogy 1-2 kg-s súlyzóval max, én viszont nem bírom idegekkel a töszmörgést. Nagy ismétlésszámos edzéseket csinálok, 4-5x20-akat, 30-akat. Kivéve guggolást, mert abból 15öket. Baromi jól esik, borzalmas izomlázam van bicepszben pl. 4 kg-s súlyzóktól. És szépen növelem a terheléseket.

Lábedzésen az elején üres rúddal guggoltam 4x20-at, ez volt 2 hete azt hiszem. Na, akkor úgy besavasodtam már a második sorozatnál, hogy azt hittem beszarok. Konkrétan nemhogy leülni nem tudtam, hanem a leülés mozdulatát elkezdeni. Igazából a rudat fogni is elég kellemetlen volt, és a rúd is nagyon nyomta a vállamat, fájt rendesen. Ma már 40,45 és 50 kg-val is guggoltam 15-15-öt. Aztán jött a sétálós kitörés, itt sem mertem még nagy súlyokkal dolgozni, bár érzem, hogy már bírom szusszal és az erőm is jön vissza. 4,5,6,7,8 kg-s súlyzókkal csináltam 30-30 lépést. Legközelebb 8-nál kezdem:) Itt nem fájt abszolút a vállam. Utána lábzárás és vádli szuperszettben, feszítő és felhúzás. A felhúzást 35 kg-val csináltam és baromira bedurrant a hajlítóm!

Tegnap váll-bicepszet edzettem az Óbuda Gate-ben lévő Gildában. Most hogy Sportkártyával edzünk, hétvégenként mindig máshova megyünk Mackóval. Így most az Óbuda Gate-et próbáltuk ki. Nagyon tetszett a terem. Szóval váll-bicepsz volt és bizony megkínoztam rendesen mindkét izomcsoportot. Fáj is a vállam, de kibírható. Kell ez, szerintem, és nem hiszem, hogy ártana neki. Bár őszintén szólva kerestem arról szóló cikket, hogy mi van ha túl korán túlerőltetem, de semmit sem találtam. Szóval ez lesz a tanulópénz és majd jól levonom a következtetéseket:)

A kardióban egyelőre 40 perces futást próbáltam eddig maximum, de inkább 30 perceket futok. A pulzusom még elég magas, pedig csak 8 km/h-val futok. És futás után jobban fáj a vállam, mint a súlyzóstól, úgyhogy nagyon nem erőltetem. Holnap viszont bemegyek Péter spinning órájára, néha kell egy kis erőltetés.

Itthon taposok néha reggel, ha fel bírok kelni. Például ma is. Most arra hajtok, hogy 125 körül álljon meg a pulzus. Kiszámoltam, hogy sokkal jobban járok így zsírégetés szempontjából, mintha tolnám neki ezerrel.

Ma egyébként ultra jó napom van. Vettem egy használt spinning bringát is itthonra a taposó mellé. Alig várom, hogy hazahozhassam és bringázhassak rajta reggelente. Most már választhatok, mihez van kedvem, mikor félálomban pillázok ki a szemhéjam mögül.

Na, most pedig jöhet a pihenés!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr424218060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása