Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Nagy öröm

2011.12.21. 09:53 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

 Nagy örömömre szolgált felfedezni, hogy ez a blog.hu admin egy rakás szar. Írtam egy oldalt, elmentettem többször is, csak éppen címet nem adtam neki, de a freeblognak ez nem volt ekkora kihívás anno. (ott csak hónapok bejegyzései törlődtek valami hiba miatt, amiért konkrétan el is jöttem onnan). Most megmondom őszintén zavar, hogy nemcsak nem tudtam a képen állítani, amit beraktam a blogba, de konkrétan visszamenni sem tudtam az egy oldalnyi szöveghez, mert eltűnt úgy, ahogy van. Utólag is köszi, tényleg tengernyi a szabadidőm, hogy újragépelgessek oldalakat, meg kitaláljam, hogy miről is írtam... és tényleg olyan nagy kedvvel írja le az ember ugyanazt mégegyszer... meg ez a nyomorék is itt a jobb felső sarokban jelzi, hogy elmentette, de szerintem ő maga sem tudja hogy hova...

Hát ez szuper, most meg nézem, hogy kipublikálta ez a nyomi, pedig csak elmentettem... Na van itt még mit tanulni. Írtam a blogkezelőnek, hogy az ezelőtti bejegyzés akkor alma-e, gondolom lesz egy két hét mire válasz jön... ez is szuper...

Azon gondolkodtam, hogy ahogy öregszem, egyre beszaribb vagyok... Bár az is lehet, hogy inkább régen voltam vakmerő és most jött meg az eszem... vagyis... nem, ez nem lehet, úgyhogy inkább beszari vagyok:D Felfedeztem magamnak a felhúzás gyakorlatot, amivel a múltkor lábnapon olyan frankó izomláz lett a hátamban. Akkor ugyanis merevlábúzni akartam, csak éppen az állandóan fájós ülőgumócskám miatt nem merem túlerőltetni és inkább picit hajlítom a térdemet, minthogy túlfeszítsem a popómnál a hajlítómat. Ugyanis attól fáj. Tehát valószínűleg tök bénán csináltam és ettől frankón dolgozott a hátizmom. Ezzel csak jól jártam, mert végre találtam egy gyakorlatot, ami érzek is a hátamban. Úgyhogy most egymásra találtunk, csináltam is 3x10-et, 60 kg-ba. Jól ment, de érezhetően fért volna még rá, csak hát ahogy mondtam, beszari vagyok és féltem a derekamat. Legközelebb talán viszek övet is, úgysem ártana végre kipróbálni azt a rózsaszín gyönyört, amit a Biotechtől kaptam tesztelésre... Mert amúgy utálom az öveket, szerintem főleg egy nőnek tök felesleges akkora súlyokkal dolgozni, amihez már öv kell. Szerintem az a terhelés, amihez öv kell, már meghaladja a képességeket, de engem konkrétan zavar is. Próbáltam benne guggolni, nem ment. Ugyanígy a térdbandázst sem bírom, mert abban meg frankón érzem, ahogy kattog a térdem és ez sem túl jó. De azért ehhez a felhúzáshoz egyszer kipróbálom az övet és akkor meg is lesz a teszt:)) A képen látható bácsi és az én felhúzásomban az az azonosság, hogy a rúd az nálam is kb. ilyen görbe volt... még tárcsák nélkül is...

A hátazás után jött a bicepsz. Isteni érzés volt beleülni a bicepszgépbe és érezni, hogy a gerincem hozzá sem ér a támlához, mert a mellette futó izmok úgy bedurrantak, hogy totál kipárnázták:)

Hm... van itt egy "visszaállít" gomb. Néha úgy megnyomnám... de tuti elszállna minden:D

Tegnap megvolt a hát-bicepsz-has edzés. Jól esett, jó volt a társaság is. Végre egy igazi gyúrós banda jött össze, akik között jó edzeni, mert nem dumálnak feleslegesen és sokat és teszik a dolgukat úgy, ahogy kell. Azért azt még elmesélem, hogy felújítják a termet, és mindenki örömére nem zárnak be a két ünnep között, hanem így nyitvatartási idő alatt oldják meg a dolgot. Tegnap ahogy mentem a terem felé, alig láttam a gépeket, olyan porfelhő volt a fúrás-faragástól. El is gondolkodtam, hogy vajon ez mitől jobb, mint szmogban bringázni?... 

Természetesen sem tegnap este, sem ma reggel nem tudtam tanulni, ellenben aludtam 10 órát. Mackó mellkasán való alvástól még egy nagy szelet marcipántorta sem tudna eltántorítani, annyira imádom. Úgyhogy még kilenc előtt ki is dőltem, aztán reggel hétkor ébredtem. De nem is baj, azt hiszem ebből látszik is, hogy szükség volt arra az alvásra. Tegnap volt a bagázs egyik része anatómiából vizsgázni. Elmesélték, hogy mennyire gáz volt, és 90% bukik amúgy is... Na ez az, ami nekem kihívást jelent. Nekem ne mondja senki azt, hogy ha valaki tudja az anyagot, az megbukik. Ha be kell biflázni, akkor be kell és kész. Engem az anatómia érdekel és szeretném pontosan ugyanígy tudni 5 év múlva is, ahogy most megtanulom és én igenis ötöst akarok belőle. El is határoztam. Nem nagy cucc, 6 téma talán, bár tele van latinnal és olyan kifejezésekkel, hogy két-három perc kiolvasni egy-egy szót, de nekem akkor is tetszik. Ha újraszületnék, tuti az orvosira mennék...:)

A blogkezelőkről azért hadd tegyek egy kis említést. Nem két hét volt, hanem két perc, hogy jelentkeztek és meg is beszéltük, hogy ja, sajnos elveszett. Azért jól esett, hogy ilyen hamar kezelik a leveleket, ezt kifejezetten nagy plusszpont:)

na, dolgozás!

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr703480306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása