Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Vigyázat, hideg van!

2012.02.02. 21:37 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Ez tiszta vicc, hogy riogatnak a hideggel. Könyörgöm, TÉL VAN, mégis milyen idő legyen??? Az én seggem is befagy, nem azért mondom, de mégsem lepődök meg azon, hogy télen hideg is van néha. Most például még fél óra után is úgy fáztam itthon, hogy sálban főztem. Istenit főztem amúgy. Hagymát felaprítottam, serpenyőbe raktam pici olajra, aztán mikor már úgy éreztem, hogy most kéne rárakni a gombát, akkor ráraktam a gombát. Utána az összevágott, sózott husit. Amikor a husi megsült, ráöntöttem egy pohár joghurtot, paprikát és egy evőkanállal a teljes kiőrlésű tönkölybúza lisztből. Igazi guszti trutymák lett belőle:) Most kimentem megkóstolni és brutláfinom:)))

Na hogy hol is tartok...

Múlthét hétfőn elkezdtem a gyógytornát. Az újpesti SZTK-ban. Válltorna, mamókákkal és papókákkal. Van egy szintén elütött srác, kulcscsonttöréssel. Beszélgettem vele és két hete járt, már tökre jól mozgatta a karját. Én akkor még fájdalomcsillapítón éltem és fájdalmas volt minden mozdulat. Gyógytornán van egy bemelegítő rész, aztán személyes kínzás. Első óra után már este nem vettem be a fájdalomcsillapítót. Ez múlt hét hétfő volt, azóta nem vettem még be egyet sem. Komolyan, az egész olyan mint egy csoda. Napról napra jobb és könnyebb minden mozdulat. Most a hidegben mondjuk fájdogál indokolatlanul, de amúgy nem nagyon fáj. Már tudok hason is aludni, bár nőtt egy gombócom a szegycsontnál és az időnként nyom, de kibírható. A heg gusztustalanul elkezdett vastagodni, majdnem fél centis lett és domború is. Mondtam is a gyógytornász csajnak és ajánlott egy krémet. Contractubex a neve. Kétszer kentem be eddig vele és már teljesen belapult és edzés után úgy kellett keresnem a tükörben, mert nem láttam meg... Meg mondta még a gyógytornász, hogy le van tapadva a varratom és masszírozgatni kell. Azt is elkezdtem. Alig néztek a cégnél hülyének, mikor a tükör előtt elkezdtem a bögyömet macerálni...

Az edzőteremben elkezdtem a rendszeres edzéseket, a lábnapot pedig olyan keményen nyomom,ahogy tudom. 4 kg ment le rólam amúgy karácsony óta úgy, hogy nem igazán eszek kevesebbet, bár odafigyelek rá. Viszont külsőre nem változtam, szóval megy le szépen az izom és zsírosodok. Jön ki a kis narancsbőrci is, guszta baromira... Jó lenne már normálisan edzeni, de persze az még odébb van. Hétfőn röntgen. Ha kapok engedélyt, el is kezdem terhelni, mert érzem, hogy menne. Kicsit talán fájna, de menne. És gyógytornán sem buksi simogatás van, hanem fáj baromira, de megéri, mert jobb lesz tőle.

Forgatunk folyamatosan a kis bioteches csapatban. Voltunk már Molnár Petinél, Bolla Józsinál, Horváth Zsuzsinál és Gyulay Rebekánál, de eddig egy videó készült el, ez pedig Nagy Ákosék edzésén készült, íme: 

https://www.youtube.com/watch?v=iUbfbCn6CNg&feature=youtu.be

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr134054755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása