Hangulatok

Friss topikok

  • Mindig Fitt: @Mate Szilvi: sziaaaa, kb évek óta ide sem néztem, csak most a facebook felhozta a posztot mert é... (2015.12.30. 18:31) Kulcscsonttörés
  • Karmadealer: Gyakran szoktam emlegetni hasonló helyzetben, hogy ha Magyarországon az irigységet, kárörömöt és r... (2013.01.19. 21:48) Széljegyzet a Testcsere Programhoz
  • Zyho: Gyerünk... Gyerünk csak kitartást kívánok tessék nyomatni a diétát, ha úgy érzed hogy kell! ;) (2012.07.26. 10:56) Lépjünk tovább...
  • Fit Picipoci: @vinagi: hát azért ha nem muszáj, nem megyek oda semmiért:D:D (2012.02.06. 06:19) Kulcscsonttörés 2.

Címkék

Karácsony 2011

2011.12.27. 09:10 | Fit Picipoci | Szólj hozzá!

Eltelt ismét egy karácsony. A harmadik, amit Mackóval tölthettem. Most megint 365 napot kell aludni, hogy ehessek az isteni borleveséből.

24-én egész nap sütögéltem. Előző este még bekevertem a mézeskali alapot, (miután toltam egy 1150 kalóriás dupla spinninget), másnap reggel 6-kor ezzel kezdtem. Utána jött a piskóta sütés, amiből majd a kókuszkocka lesz. Elfogyott a margarin, úgyhogy edzésre menet beszereztem egy dobozzal. Az edzésre sikerült a BKV-nak hála 20 perc helyett 1 óra 10 perc alatt odaérni. A 14-es villamos ugyanis természetesen ilyenkor nem közlekedik, amikor egyszer az életben kéne, mert nem akarok nyakig szaros lenni a bringán. Nem jött, jött helyette viszont villamospótló úgy fél óra után, de erről senki nem szólt, így nem is láthattuk, hogy az, mert a buszmegálló valami 100 méterre van. Csak akkor láttam hogy 14 van ráírva (és gyanús volt mert ilyen számú buszt még nem láttam...), amikor már kiállt a megállóból és elhúzott a villamosmegálló mellett. Örvendtünk mind a százan kábé, akik addig összegyűltünk. Átbattyogtunk hát a buszmegállóba, ahol vártam 20 percet, majd elmentem sétálni, visszaértem és még mindig nem jött ez a trágya. Aztán jött egy kisbusz, mindenki felnyomorgott rá, majd a sofőr közölte, hogy "de ez a 12-es vonalán megy", aminek ugye a következő a végállomása, és én tovább mennék a Róber Károlyig. Jó, leszállás. Jött a 14-es rá kb 10 perccel, amire felszálltunk és UGYANADDIG vitt, mint a 12-es, merthogy onnan már mentek a villamosok. Fasza. Örültem. Tényleg...:S

És azt még nem is mondtam, hogy még indulás előtt észrevettem, hogy áll a víz a fürdőszobámban. Megint a szomszéd moshatott, hogy csöpögött a víz lefelé a WC mögötti fémlemez lyukain át... Ennek is örültem...

Na, megvolt az edzés, lábaztam. Spinningre indultam, csak nem értem oda. Így maradt a láb lábtolóval, sétálós kitöréssel, feszítő és hajlító gyakorlatokkal. A lábtolót kipróbáltam step paddal, hogy mélyebbre tudjak menni (ez nem a klasszikus lábtoló, hanem lapsúlyos és magamat tolom hátra, szóval igazi fitneszgép és lassan kevés lesz rajta nekem a súly... már 175-tel dolgozok rajta és talán 200-ig van...). A step pados verzió nem jött be amúgy, szóval megérte a múltkor hisztizni miatta...

Hazaértem, befejeztem a kókuszkockát, meg csináltam gesztenyetekercset, de keksz helyett zabbal. Viszont ő nem akart tekercs lenni és összenyeklett, úgyhogy bosszút álltam és kis golyókat formáztam belőle, felét kakaóba, másik felét kókuszba hempergettem. Aztán ő is bosszút állt, mert megromlott, bár máig nem értem, hogy mi romolhatott meg benne...

Eljött Szenteste. Átmentem Mackóékhoz, ahol vacsoráztunk egy fincsit, borlevessel és bacon-be göngyölt csirkemellel, aztán a sütivel és végül jött az ajándékozás. Megkaptam a várva várt futócipőmet, amit másnap 8 km-rel, aztán harmadnap 12 km-rel teszteltem. Állat jó, csak úgy hívogat és mondja, hogy "gyere menjünk futni". Tényleg más. Nem fáj benne a derekam, nincs izomlázam, mint a régi futócipőmben és nagyon kellemes és jóleső érzés benne futni. Danitól derékmelegítőt kaptam, Bazsitól pedig lábszármelegítőt:) Ja, Mackótól még kaptam baromi jó lámpát a bringámra,mert a mostani csak arra jó, hogy nagyjából be tudjon célozni, aki el akar ütni, de látni nem látok vele semmit. Ez, amit kaptam, ez gyilkos. Már látom is a mögöttem sorakozó autósokat, akik fel akarnak koncolni, mert kisült a szemük a lámpámtól:D De leszarom, legalább látok, amúgy is egy rakás szar a közvilágítás.

Másnap délelőtt futás, délben töltött káposzta és sütihegyek. Ja persze a saját diétás sütimre nem maradt idő természetesen, úgyhogy ettem én is nagy duzzogva a cukros  örömöket. 26-án meg mentünk Fehérvárra a szüleimhez. Kaptam egy csodaszép rádiót, mert a régi még akkor megpunnyadt, amikor megvettem a lakásomat és festettünk és leesett a párkányról. Nem lehelte ki teljesen a lelkét, de folyamatos recsegéssel tiltakozik azóta is.

Úgyhogy most már rádiócska is van, tudok rá ezerrel taposni, ha érzem a tüzet hozzá:)

Tesómtól kaptam egy plüss Mazsolát a Mazsola és Tádéból, ami anno nagy sláger volt nálunk. Még a Vörösmarty Könyvtárból hoztuk ki videókazettán:) Meg kaptam még teafüveket, zöld teát meg gyümist, ezeket is imádom ilyenkor télen főleg.

Na, most pedig a munka!:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr953498277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása